حادثه ای تاسف بار در تهران وتبرئه متهمي که فيلم خصوصي اش تکثير شد 
متهم يکي از سه پرونده يي که دادستان تهران براي وي تقاضاي اعدام کرده بود از سوي 5 قاضي شعبه 72 دادگاه کيفري از اتهام زناي محصن تبرئه شد.

به گزارش نواندیش، اوايل سال جاري ماموران پليس امنيت، مطلع شدند سي دي مستهجن از زن و مرد جواني در بازار به صورت غيرقانوني به فروش مي رسد. بنا بر اين ماموران تحقيقات نامحسوس و گسترده خود را براي شناسايي عامل توزيع سي دي و زن و مردي که از آنها فيلم تهيه شده بود آغاز و چند نفر از فروشندگان اين سي دي ها را شناسايي و دستگير کردند و در تحقيقات از آنها دريافتند، سي دي از طريق يک موبايل فروشي پخش شده است، پس از شناسايي صاحب موبايل فروشي، ماموران او را نيز دستگير کردند.

اين مرد گفت؛ من از ماجراي پخش سي دي خبر ندارم و کمتر در مغازه هستم و بيشتر شاگردم در مغازه است و اگر هم چنين اتفاقي افتاده از طرف او بوده به اين ترتيب شاگرد مغازه موبايل فروشي دستگير شد، او در توضيح ماجرا گفت؛ مدتي قبل مردي جوان به من مراجعه کرد و گفت موبايلش خراب شده و احتياج به تعمير دارد، وقتي گوشي را از او گرفتم متوجه شدم يک فيلم مستهجن در آن است، من مشکل مالي داشتم و براي اينکه بتوانم آن را حل کنم به فکر توزيع اين فيلم افتادم، مدتي به بهانه هاي مختلف موفق شدم گوشي را پيش خودم نگه دارم و فيلم را از روي گوشي خارج و آن را تکثير کردم.

پليس پس از دستگيري اين مرد موفق شد، مرد جواني را که صاحب گوشي موبايل بود شناسايي و دستگير کند. اين مرد در توضيح ماجرا گفت؛ قبول دارم که با زني رابطه داشتم، هر چند من همسر داشتم اما از آنجايي که همسرم مدت ها بود، از من جدا زندگي مي کرد با آن زن آشنا شدم، فکر نمي کردم او شوهر داشته باشد و دراين باره هم چيزي به من نگفته بود.

ماموران پليس با راهنمايي متهم، زن جوان را هم شناسايي و دستگير کردند اما او منکر داشتن ارتباط با مرد جوان شد و گفت؛ من با او هيچ ارتباطي نداشتم. مدتي بود که مزاحمم مي شد، من از ترس اينکه مبادا شوهرم از اين ماجرا باخبر شود چيزي نمي گفتم و مرتب خواهش مي کردم که با من کاري نداشته باشد.

اما قبول نمي کرد تا اينکه روز حادثه او مرا به خانه اش کشاند و مورد آزار قرار داد و بعد از من با تلفن همراهش فيلمبرداري کرد و گفت؛ اگر درباره اين مساله چيزي بگويم، فيلم را براي شوهرم مي فرستد من هم سکوت کردم. پس از انجام بازجويي هاي اوليه، پرونده با تقاضاي اعدام براي اين زن و مرد جوان به شعبه 72 دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد.

روز گذشته در جلسه غيرعلني اين زن و مرد مورد تحقيق قرار گرفتند، مرد جوان به 5 قاضي اين شعبه گفت؛ من و اين زن با هم ارتباط داشتيم، اما هرگز با زور به او تعرض نکردم، مدت ها بود که به خاطر اختلاف با همسرم، او مرا ترک کرده بود به همين خاطر هم با اين زن رابطه برقرار کردم، هر چند فيلم تهيه کرده بودم اما نمي خواستم فيلم را توزيع کنم و فقط براي خودم نگه داشته بودم، اما مردي که شاگرد تعميرگاه موبايل بود، اين کار را کرد و آبروي مرا برد و من از او شکايت دارم.

5 قاضي با توجه به اينکه شرايط احصان براي مرد جوان وجود نداشته است او را از اتهام زناي محصن تبرئه کردند و وي با قرار وثيقه آزاد شد. اما زن جوان همچنان در بازداشت است و به زودي محاکمه مي شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا